Oblíbené letní kousky a špendlíky

By Markéta Koutová - 9:19

Ahoj všichni! Léto už se nám pomalu bohužel blíží ke konci. Dnes jsem byla celý den doma a dělala jsem dva plechy špendlíkové bublaniny - jeden plech domu a jeden pro přítele a musím vám říct, že vypeckovávání špendlíků je vážně otrocká práce. Dělala jsem to snad dvě hodiny a navíc mi hrozně moc těch špendlíků zbylo. Včera jsme s přítelem nasbírali celý koš a nějak nám nedošlo, že toho máme moc. Tak jsem zvědavá, kdo to všechno sní. Kdybyste chtěli špendlíky, tak pište :D. 



Nevím, jestli to máte také tak, ale já si vždy v určitém ročním období oblíbím pár kusů oblečení, které pak nosím stále dokola a léto samozřejmě nebylo výjimkou. Dnes vám tedy pár těch mých nejoblíbenějších kousků ukážu a předem se omlouvám za různě nasvícené fotky, protože sluníčko mi dneska ani trochu nepřálo. Na jedné fotce nesvítilo, na další jo.. Takže to pak vypadá, že máme doma 4 různé druhy podlah, ale who cares, že? :D

Prvním kouskem jsou tyto kraťasy, do kterých jsem se zamilovala hned na první pohled. Co jsem viděla, tak je má hodně lidí. Mají vysoký pas, což jsem u kraťasů přesně chtěla a navíc jsou černé, takže se hodí úplně ke všemu. Koupila jsem je někdy v dubnu v New Yorkeru, ale myslím si, že je tam budou mít i teď.


Tyto šaty už mám nejméně tři roky, ale nikdy jsem je nějak extra nenosila, až letos jsem si je opravdu oblíbila. Mají jednoduchý střih a líbí se mi květinový vzor. Jsou z Terranovy a když jsem tam byla naposledy, tak tam měli hodně podobné.


Všechny sukně v mé skříni byly jednobarevné a tak jsem si řekla, že si pro jednou koupím i nějakou se vzorem. Tahle mi padla do oka v New Yorkeru.


Tuto vestu jsem dostala asi ve třetí třídě od naší sousedky. Je z nějakého rockového obchodu, ale vypadá skvěle naprosto ke všemu. Ráda ji nosím jak k šatům, tak i k džínám a vždy skvěle doplní každý outfit.


Jaký kousek se vám líbí nejvíce? 

  • Share:

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Super článok :) Tá ružová suknička je cute :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Špendlíky miluji, jen jsem na ně tento rok ještě nenarazila :D Jinak pěkné kousky ze šatníku. Nejvíce se mi líbí ta vestička a šortky za to palec nahoru :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás jsou špendlíky snad úplně všude. Pomalu u každý silnice :D děkuji :)

      Vymazat
  3. Ta sukně je božská ! :) Já špendlíky nemusím, každopádně věřím, že to je otrocká práce, stejně jako loupání brambor :DD

    https://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věci máš :) moc se mi líbí ty kraťasy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vestička a šaty sa mi páčia, viem si ich predstaviť v mojom šatníku, určite sa dobre kombinujú. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat